besviken o trött

Nu är jag bra trött efter ett kvälls pass på jobbet, känt mig lite febrig och anmänt trött hela dagen så funderar på om jag är påväg att bli sjuk men det hoppas jag inte för imorgon ska jag iväg på ett "möte" :) mer säger jag inte! Och på eftermiddagen så ska jag mamma Jason och min syster gå en sväng på stan och kolla lite, stan är dock inte Göteborg utan imorgon får det bli vår lilla stad Kungälv. 

Rubriken i detta inlägg börjar med att jag är besviken , men jag kan dock inte skriva varför. 
Jag är bara trött på att folk säger en sak och sen blir det en helt annan sak än vad som lovats. Så lite kan jag säga, men jag tror att det kommer bli bra iallafall jag kommer nog skicka en blomma med ett stort tack kort sen haha :) livet har så mycket mer att erbjuda. 

Nej nu ska jag gräva ner mig i sängen och sova, ladda batterierna för imorgon!  Hoppas även på sovmorgon hihi ♡ 

Godnatt 🌙⭐


Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0