jag blir tokig

Hemma i sängen och försöker att natta Jason efter en lång dag med förskola, middag hos gammelmormor och sedan spring i affärer med mamma, mormor, moster och tant Nattis. 

Nu är tillochmed jag helt slut haha men jag vill ju gärna vara vaken en stund till så jag kan umgås lite med Joakim med men Jason somnar ALDRIG på kvällarna längre,  jag blir tokig. Och jag får INTE gå upp för då somnar han absolut inte. 
Så nu har jag funderingar på att skippa vilan på dagen helt för Jason så han är trött på kvällarna. Det ända positiva är väl att det kan bli sovmorgon imorgon. Men iochmed att vi inte ska upp tidigt imorgon så kommer han säkert vakna klockan 7 som vanligt när vi för en gångsskull kan sova lite extra. Imorse skulle vi upp vid halv åtta men så blev det inte för Jason ville inte vakna så vi kom upp strax efter åtta haha fattar inte varför han inte kan sova när vi INTE ska upp haha! 


Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0