Nej till mera

Idag gick vi upp strax innan halv 7, underbart haha! Kan tala om att det är en ganska trött mamma i denna familjen idag. 

Igår var de en tuff dag med begravning, då min fina farbror lämnade oss alldeles förtidigt 😢 

Fuck cancer! Jävla skit sjukdom som har tagit alldeles för många nu. På ett halvår är det tre stycken som har lämnat oss pågrund av cancer,  och det är verkligen skit tufft :( 

Det var en jättefin begravning och det var "kul" att träffa släkten igen men det hade ju varit mer kul om det inte hade vart på en begravning. 

Efter begravningen så åkte vi och sa grattis till min svärmor,  jag Carro o nattis :) sedan åkte vi hemåt och lagade tacos och efter det blev det läggdags med huvudvärk och trött som en 100 åring var jag med. Idag jobbar Joakim och sedan ska vi åka hem till mamma på middag med allihop :) 

Och ja när vi kollade ut imorse var det snö överallt igen usch! Så nej till mera snö!! Igår var det sånt fint vår väder ju! Trodde inte att de skulle bli mera snö!! Usch va tråkigt. 


Kommenterar gör du här!
Postat av: mittbabbel.blogg.se

Beklagar sorgen!

Måste säga att jag blir glad när det snöar! ;)

2016-02-16 @ 08:09:37
URL: http://mittbabbel.blogg.se/

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0