nytt i träningsgaderoben

Idag kom mina nya träningsbyxor 😆 och dom var jag ju tvungen att inviga med ett bodypump pass med min syster 💪 gött vare!

Efter passet åkte vi hem till mig för våran pappi var på besök hos oss :) ♡ så medan dom åt bullar så lagade jag och Caroline gröt. 
(Kan hända att en liten bullbit ville ner i min mage också efter att dom hade åkt hahaha) 

Nu har vi lagt oss efter att ha kollat på ung och bortskämd, och ja jag skäms ihjäl när jag såg det. Fy tusan vilka korkade ungar det finns, eller ungar och ungar dom var ju fan fansiken runt 20 allihopa så jäklar pinsamt. Hur kan föräldrarna tillåta att sina barn blir så pinsamt dumma? Sorgligt.  

Ääsch god natt på er ♡ 


Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0