Också var det

Varför ska helgerna gå så förbannat fort när man är ledig?! haha
vips säger det oså  var det söndag. 
 
I fredags var jag ute med några stycken, vi bowlade först och sedan så var vi på vincaféet. Det var hyvsat roligt faktiskt, sedan så gick jag hemåt tidigt då Joakim har jobbat hela helgen. 
Så igår tog vi det lugnt hemma, jag och Jason mös hemma på morgonen sedan åkte vi på lite ärenden och på eftermiddagen hälsade vi på Jasons farmor och farfar. På kvällen hade vi mys framför Pocahontas (stavning?) och sedan blev det mello för mig och Joakim. 
 
Nu är Joakim och jobbar och Jason ligger och kollar på Pippi medans jag städar och ska göra mig iordning. Vi ska åka och handla med mormor (min mamma) och sedan sätta ett ljus på gammelmorfars minneslund.
 
 
 
 
Jag och morfar julen-14 <3 
 
Du är så saknad morfar, men vi vet att du har det bra nu och slipper lida av den hemska sjukdomen. 
Och jag vet att vi kommer att ses igen, när mina år är slut här på jorden. 

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0