Så blev det nya ...

Idag kommer dom som jag har lovat i några dagar nu, korten ifrån lek och buslandet som vi var på i onsdags. 
 
 
 
Där var dom, undra vilka som hade roligast? hahaha mormor och moster kanske.
 
Men iallafall, idag fick jag sovmorgon! Jason vaknade tjugo över sex men Joakim gick upp, så gött!
annars hade jag aldrig orkat denna jobbkvällen som jag har framför mig haha.
Så blev det en shoppingrunda idag med på förmiddagen, Joakim hittade en ny tröja och sedan fann vi två par skor till mig och ett par till Joakim. Jason fick såklart en ny brum brum =)! haha.
 
 
 
Nu ska jag göra mig iordning, snart dags för en blöt jobbkväll! Puss 

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0