Been there done that

Been there done that - varför ska man behöva uppleva samma saker som man redan har gjort flera gånger, varför tröttnar inte folk på att göra samma saker om och om igen. Hur kul kan det vara egentligen? 
Och hur kan det vara så viktigt att göra dessa saker näst intill varje helg? eller så fort chansen finns vill säga. 
 
Jag har gjort det och jag kan tänka mig att göra det någon gång men inte var och varannan helg, min son betyder så mycket mer för mig än vad en fyllekväll och en bakfylla gör. Jag skaffade barn för att jag vill vara med honom, helst helatiden. Att springa ute på krogen och gå på totalt värdelösa hemmafester är inte alls viktigt för mig, det var kul när man inte hade barn. 
 
Jag läser titt som tätt om föräldrar som springer ute var och varannan helg, hinner ni ens hem på fredageftermiddag innan festkläderna åker på och ni säger hejdå till era barn som ni kanske nyss hämtat på dagis. Tänk hur mycket era barn vill vara med sina föräldrar efter en lång vecka på dagis, vem ville inte det som liten? hem och mysa med mamma och pappa, vara med sin familj är det bästa som finns. 
 
Att folk kan känna att dom verkligen vill ut och festa än att vara med sina barn är för mig helt ofattbart! 
Okej, jag hade kunnat tänka mig att gå ut någon gång, kanske om det verkligen är något speciellt eller en tråkig hemmafest någongång eller en krog runda, men satan i mig inte var och varannan helg. Det gjorde man när man INTE hade barn, ibland förstår inte jag varför en del skaffar barn om utelivet fortfarande betyder så mycket. Ne usch, skärpning föräldrar era barn är inga leksaker som man kan lägga undan för en stund för att ta sig en sup, era barn har er som förebilder och vill vara med er så mycket det bara går. Det gör ont i mig att veta att en del hellre är ute och super medans era barn sitter hemma och saknar er var och varannan helg. 
 
Och en del kan tillochmed ta en två dagars bara så där! en del ska nog tänka efter lite innan dom väljer ölglaset före barnet. 
 
Min son kommer alltid komma före någon fattig krogrunda eller fest, för han är det dyrbaraste jag har och han är värd mer än en fylla som leder till en äcklig bakfylla. Hade jag vart som jag var förr nu efter att jag har fått barn så hade jag skämts ihjäl. 
 
Tack för mig! 
 
 
 
 
 
 
Nu =) 
 
 
 
 

Kommenterar gör du här!
Postat av: Sarah Nielsen

Gud vilken fin blogg du har!

Svar: tack så jättemycket ♡
Sandra Saandriiie Åhfelt

2016-02-01 @ 12:03:34
URL: http://stylesarahs.blogg.se
Postat av: Josephine

Super fina bilder :) Jätte fin blogg du har, lycka till med den. Kram <3

Svar: tack så jättemycket ♡
Sandra Saandriiie Åhfelt

2016-02-01 @ 12:09:38
URL: http://josephineslifee.blogg.se

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0