Ett barn som inte vill sova, och ett rån.

Hejsan! eller godkväll kanske man kan säga.
Nu efter många timmars försök så liggr jag i sängen med Jason och hoppas på att han ska somna, vi har försökt i flera timmar att han ska lägga sig, men nej det har han inte viljat. 
Han somnade ca 15 minuter i bilen förut påväg hem ifrån farmor och farfar och det räckte tydligen för att inte vilja somna nu ikväll. Kommer inte ihåg sist jag och Joakim satt själva och kollade på en film på kvällen haha! 
Våran älskade unge sover aldrig! 
 
Idag har det vart en fullspäckad dag, började med att min syster kom och väckte oss för att hon hade vart ute och slarvat så hon fick lägga sig på soffan och sova en stund. Sedan kom pappa på besök på morgonkvisten runt 11 kanske haha. Och efter det åkte Jason, Joakim och pappsen iväg till Joakims föräldrars garage och grejade lite eller vad dom nu gjorde. 
 
Och medans dom var där och min syster låg och sov så passade jag på att skriva min sista inlämning till skolan, jag kom iallafall halvvägs innan Caroline vaknade och vi fick åka ut på massa ärenden. 
Sedan så åkte vi och handlade och åkte hem och lagade tex mex och kollade en skvätt på Ice age 2. 
Sedan körde jag hem min syster och ja, nu har vi försökt lägga Jason i timmar haha. 
 
Imorgon börjar verkligheten igen, Joakim ska upp tidigt och jobba och jag ska jobba imorgonkväll. Skönt att komma igång med rutinerna igen, och att Jason får komma till dagis lite och leka med sina vänner, så kanske han somnar lättare på kvällarna hahah! 
 
Och vet ni, jag läste precis på facebook att det har varit ett rån på en affär här och dom fick med sig 2500kr, asså är det verkligen värt att råna en affär för 2500? seriöst! pinsamt ju. Att folk inte kan låta andras saker vara! tattare asså.. Sedan tycker jag synd om personalen som jobbar där, usch för att stå vid kassan eller jobba där överhuvudtaget och det kommer in rånare, fy! att människor kan med, det är sjukt. 
 
Men ne, nu får jag försöka sova! Jason är vaken än, så får lägga mig och klia han på ryggen så kanske han somnar, haha. Fick inte läsa "Kaninen som så gärna ville somna" ikväll, tror han har kommit på att han somnar utav den, haha attans! Puss på er och godnatt!
 
 

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0