Jag hatar rubriker.

Det är alltid lika svårt att komma på en rubrik, alltid får man sitta och tänka hur länge som helst haha! 
 
Nu har jag hunnit duscha, göra mig iordning och kollat lite på tv. J och mini J kommer inte hem än och jag börjar bli riktigt uttråkad!, sådär uttråkad så man bara vill gå och lägga sig! så jag får dra ut min löpande hund på en tur igen. Javisst hon började att löpa idag! det var väl på tiden Xzeenus! nu ligger hon i sängen och sover stackarn har säkert mensvärk och det vet man ju hur ont det kan göra haha illa. Men nu ska hon få komma ut på en promenad igen, min lilla plutt. 
Sen får jag väl ta och gå och köpa hundmat också! eller om jag väntar tills min syster eller mamma slutar att jobba, ibland hade det vart gött att ha två bilar, tror vi kanske får ta en funderare över att kanske skaffa en till sen haha. 
 
Måste beställa ett stativ till min kamera också! är ju skit svårt att få bra bilder utan. 
 
 
 
Puss så länge!

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0