Jobb på schemat idag!

Hejsan på er! 
Idag gick Joakim upp med Jason så att jag fick sova lite extra, var så trött! ville inte upp idag usch, ville sova hela dagen helst. Men fick gå upp och få i dom frukost och sedan åkte dom iväg för att åka pulka, man får passa på innan snön försvinner. Och jag gick en runda med Xzeena, efter det gick vi hem och kollade på tv och sedan städade vi lite, eller jag gjorde. Xzeena ligger fortfarande och sover lite. Och nu ska jag snart göra mig iordning, för ikväll står det jobb på schemat, ända tills klockan 22. 
 
Här får ni lite kak/tårt bilder sedan igår.
 
 
Puss så länge!

Kommenterar gör du här!
Postat av: Emelina&Lovisa

Åh så gott!

Kram

2016-01-12 @ 18:58:51
URL: http://besties.devote.se

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0