Lek i snön och fixat hemmet.

Godkväll på er, idag har jag haft fullt upp! började dagen med att åka och handla, för vi hade inget tvätt/sköljmedel så hade vi tvättid klockan 12, för jag orkade inte hänga upp massa sängkläder hemma så tvättade det i tvättstugan för en gångsskull så allt skulle blir torrt och bara till att lägga in i skåpen. Måste nog kanske införskaffa oss en torktummlare! haha.
 
Sen har ja städat och rensat lite här hemma, rensat kylskåp och alla tusen schampoo flaskor på badrummet haha. Sedan kom mamma, hon hade en ny bil med sig som hos fått av sin gubbe, så snäll så och den var jättefin! Vi åkte och handlade för mormor, och sedan åkte vi till nästa affär och handlade för oss själva och där träffade vi även lillsyrran som var och handlade för sitt jobb. 
 
Efter allt handlande så åkte vi hem till mormor och hennes gubbe på fika, trevligt! =) och efter det har det vart det vanliga, matlagning och sedan handling igen inför Joakims kalas imorgon. Min gamling blir bara äldre och äldre haha, och jag är fortfarande lika ung!, konstigt.. haha. 
 
Har pysslat här hemma också mycket idag, en hyll har åkt ner ifrån väggen, äntligen! fick Joakim till att ta bort den, så skönt! Det har vart en såndär hylla som man bara samlade massa skit på, och nu är all skit och hyllan borta, tada vad fint det blev! och sedan har jag bytt bort alla julgardiner, och allt är som vanligt igen. 
Vi har även hunnit baka och varit ute och åkt pulka en stund, och nu sitter jag här hemma i lugn och ro. 
Min syster åkte hem, hon blev så trött haha, Jason sover och Joakim är hos min morbror och hans dama =) 
 
Så ja ska nog ta mig en riktigt lång och skön dusch! Puss på er.
 
 
 

Kommenterar gör du här!
Postat av: Emelina&Lovisa

Fin blogg du har!

Kram

2016-01-09 @ 13:48:35
URL: http://besties.devote.se

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0