Nu är jag uska :)!

Godkväll eller godnatt kanske?  
Idag har jag haft min sista skoldag och den spenderade vi först i skolan för att redovisa vårt gymnasiearbete inför varandra (hemskaste jag vet usch!) men jag lyckades att bli en av dom sista och då drog tiden ut så jag behövde inte gå igenom hela min skrivning, puff! 
Vid sådana tillfällen ångrar jag alltid att jag ens gick till skolan, jag vill bara springa där ifrån och hoppas på att ingen ser mig, hade jag kunnat så hade jag gjort mig genomskinlig tills det var över haha så hemskt är det! 

Men iallafall det gick ju ganska bra ändå! 
Efter det åkte vi till brandstation och gick runt där efter en brandman som visade oss runt och berättade vad dom gjorde på dagarna å så, dom gör mycket mer än vad man tror! Men iallafall där var vi i ca 2 timmar sedan hade vi lunch och efter det hade vi avslutning, lärarna hade dukat upp fint med fika och rektorer var med och tackade av oss. Så ja nu är jag UNDERSKÖTERSKA!! så jäkla gött! Äntligen är jag klar! Inget mer plugg på ett bra tag nu eller. ..? Hahah ;) 

Sedan har jag även hunnit med att umgås med familjen idag, vi har handlat och åkte runt och kollat på olika isar som det hat blivit på sjöar med mera. Och på kvällskvisten kom mamma hennes gubbe och Carro förbi med en blomma och grattade mig :) gulligt! Och efter dom hade åkt blev det räkor och film med Joakim ♡ 
Och nu ska jag sova efter en lång dag! Godnatt på er! 🌙🌟 


Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0