Nyårslöfterna har börjat

 
 
Jag märker att folk har börjat sina nyårsluften, köerna på gruppträningarna är hur långa som helst! haha
Får väl se hur länge detta varar, bokade precis bodypump imorgon kom nummer 40 i kön, det brukar vara sisådär 15 platser över haha!  Men det är det inte nu efter nyår :P 
Så förhoppningsvis blir det bodypump imorgon eller så får det bli crosstrainen.
 
Idag har vi städat och haft oss här hemma, så imorgon ryker nog julgardinerna också! bort med julen och vänta in sommaren haha :D vill ha värme nu för nu har det ju faktiskt vart kallt som tusan ett tag! så sommar, eller vår iallafall hade vart gött att få snart, höll ju på att frya näsan av mig igår kväll när jag jobbade, inte okej.
 
Ne nu ska jag bädda ner mig i soffan med Joakim och kolla på film tänkte jag, han vet dock inget än thihi. Han kollar på sånt där tråkigt pogram på typ discovery (stavning?) eller vad det nu heter, så ska stänga av de och sätta på en film istället hihi. Puss så länge!
 
 
(inlägget publicerades aldrig igår, så ni får det nu haha)
 

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0