Snö överallt

Godmorgon!
Idag vaknade Jason vid ca halv åtta och jag fick stiga upp och fixa välling, och nu sitter vi och kollar på barnkanalen, jag Jason och Xzeena har bäddat ner oss i soffan. 
 
Just det, när jag tittade ut igenom köksfönstret imorse när jag gjorde välling så ser jag att det är MASSA snö! 
oooå vad kul! not!! haha Jason blev iallafall glad så vi får väl gå ut sen och leka en stund innan dom ska åka iväg och åka skridskor. Jag ska vara hemma och tvätta och städa medans dom är borta, för imorgon ska vi ha kalas för Joakim =) min gamling! hihi. Så ja, jag är hellre hemma och städar än att vara ute i det kalla vädret haha! 
 
 
Min lille Jason =)!

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0