Vabbruari

 
 
Idag har vi haft en lugn och skön dag hemma, vi alla var hemma hela morgonen och jag fick tillochmed lite sovmorgon. Den var ganska välbehövlig faktiskt, vet inte nör jag sov till halv tio innan haha. 
 
Och förutom min härliga sovmorgon så har vi vart hemma hela dagen och bara tagit det lugnt, kollat på barnpogram och inte behövt stressa iväg någonstans och det kan ju vara ganska skönt ibland för här hemma hos oss händer inte det ofta att vi får vara hemma i lugn och ro. 
 
När eftermiddagen närmade sig så kom min syster och hämtade mig efter sitt jobb så åkte vi och handlade och sedan bar det hemåt för att laga kycklinggryta som min lillasyster beställde igår. Pappsen kom också på middag, och efter att dom hade åkt hemåt så har vi bara myst framför tvn och lekt litegrana. Nu ligger jag i sängen brevis Jason som kollar på Pippi och ska sova snart, han är inte kry än heller så imorgon får jag vara hemma och vabba med honom. 
Hans feber försvann vilket vi tycker var jätteskönt och vi trodde att han skulle bli frisk, men ack vad fel vi hade, förkyldningen kom på besök istället. Så nu ligger han med tät och rinnig näsa och en jobbig hosta. 
Hoppas det ger med sig snart också!  men det är ju dags för vabbruari nu, imorgon är det ju första februari så det firar vi med vabb ... 
 
 

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0