Saknar

 
Hejsan! 
Då var denna jobbveckan över och nu ska jag vara ledig i två hela dagar, underbart! 
Försöka vila och ladda batterierna för en tuff jobb vecka nästa vecka, 6 dagar ska det jobbas då.
Men sen är jag ledig någon vecka, skönt! 
 
Idag efter jobbet åkte jag hem och somnade med Xzeena, och sedan ringde min syster och väkte mig så jag fick hoppa upp ur sängen klä på mig närmsta plagg och ta Xzeena för att åka på middag hos mammsen =).
 
Kom hemifrån mammsen för en stundsedan, så tyst och lugnt här hemma. Sådär tråkigt lugnt! 
Joakim och Jason är i falkenberg på camping, och där har dom varit sen i onsdags så ja nu börjar saknaden att ta över mig, vill att dom ska komma hem NU! men jag får vackert vänta tills imorgon.
Fick pratat med Jason förut, han kollade på massa fina raggarbilar, det är crusing där idag och imorgon så nu kan jag tänka mig att han mår bra min biltokiga kille. 
 
 
 
Så har han såklart sin egna raggarbil och åker runt i =) Men iallafall så pratade jag med honom förut och han sa att han saknade mamma, och då fällde man nästan en tår och kände för att bara åka och hämta honom haha. Men nu ska jag sova så får jag snart träffa mina hjärtan igen! =)
 
fick beställa en ny tröja som tröst också! hehe 
 

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0