Älska mig igen -

sitter och tittar på älska mig igen på kanal 7, eller tittar gör jag knappt jag tittar mesta dels på datorn faktiskt. 
 
Idag har jag och Jason haft en jätte mysig dag, vi gick upp och städade lite och gjorde oss iordning och tog en liten sväng med Xzeena. Sedan fick vi fin besök av några vänner och deras söta små barn så vi gick till lekplatsen där barnen lekte förfullt. Så kom även min kusin och min morbror dam förbi =) 
 
När vi kom hem så kom moster hit med hennes vän och jag fick kidnappat dom med till affären så jag kunde handla och dom  kunde passa Jason i bilen =) kanon! och där träffade vi även på mammsen. 
 
Och ikväll har jag, Jason och Xzeena bara vart hemma och haft mys med mat och godis =) nu sover Jason, mitt lilla busfrö. Han har gjort så mycket här hemma idag så nu är hans mamma helt slut.
Han hällde massa vatten i hela badrummet, skvätte åt alla håll. Och medan jag torkade upp det så hämtade han alla köksstolarna och lade dom i hallen så att man inte kunde gå in till vardagsrummet. 
Sedan medan jag ställde tillbaka dom så fick han tag i en dosa med hockeypulver som han häller rakt över Xzeena och det bara dammar pulver ifrån henne, så henne fick jag duschat idag, så det var ju både posetivt och negativt haha. Sedan har han gjort ännu mer men man hinner knappt komma ihåg allt innan det är något nytt. Riktigt busfrö! 
 
Nu ska jag bara ta et lugnt och vänta på att Joakim ska komma hem, han kommer någongång ikväll.
 
 
 
Hoppas att ni har haft en bra helg! Kram
 

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0