Fredagsmys och mörkrädd!

 
Jason väckte mig och syrran imorse runt halv åtta / åtta tiden och sedan dess har det varit fullrulle. 
Vi har varit i Stenungsund hela dagen, jag Jason, moster, mormor och tant Nattis. Fick shoppat en del, inte helt enkelt att hitta saker med en tre åring som blir uttråkad i klädaffärerna haha. 
Blev ett linne och bh:ar till mamma och sedan blev det tröjor och en jacka till Jason. Jackan var en present ifrån gammelmormor och mormor =) äntligen har vi hittat en sommarjacka! haha 
 
Sedan kom mamma hit och börja städa i vanlig ordning haha, hon kan inte låta bli! men det var verkligen så skönt med lite hjälp idag då Jason inte har varit en stjärna hela dagen, och en trött mamma har jag vart idag med, så det var guld värt av min mamma även om jag sa till henne att lägga av haha. 
 
Ikväll har vi bara myst, jag Jason och Xzeena. Ätit godis, och kollat på tv, sen var vi ute en sväng med Xzeena och Jason fick även lekt en stund på lekparken utanför. Nu sover dom båda så sött så och jag ligger i soffan och tittar på film. Ska snart hänga tvätt och sedan får jag väl lägga mig så kanske jag somnar innan det blir mörkt.
 
Jag är så mörkrädd, jag hatar verkligen att sova utan Joakim. Igår gick det bra för då sov min syster här, men idag gör hon inte det så lite panik har jag inombords, men ja, jag får helt enkelt överleva. 
Joakim kommer hem imorgon, så skönt. Han är på sweden rock festival (va man nu gör där, strunt musik) sedan igår eftermiddag. Aja, god natt på er! =)

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0