shopping med

Idag drog jag med min söta lillasyster till Kållered på en shoppingtur medans Joakim och lilleman J var ute med båten hela dagen. Kände inte för att sätta mig och åka båt idag,jag blir så satans åksjuk! Och det försvinner ju inte direkt efter att man har stannat. Och står vi "still" med båten på havet så kan jag nästan avlida av illamående om jag inte har tryckt i mig tabletter emot illamående haha. Så de fick bli en shoppingtur istället ☺ sedan så har vi städat efter kalaset igår och ja nu är hela kylen full med tårtor och hela frysen är full med onyttiga bullar. Har vi fika för resten av sommaren! 

Ikväll har vi vara vart hemma och lekt och lagat mat för engångs skull. Kollat på film och lekt med alla Jasons nya leksaker. 
Nu ska vi sova och vi hoppas även på liiiite sovmorgon,  vilket jag tror att det kan bli då Jason somna typ 30 minutersedan. 


Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0