Snart bär det av

Nu har vi vart och lagt in lite saker i husvagnen för imorgon så åker vi på årets första husvagns semester.
Och den bär av till Astrid lindgrens värld, spännande !! för barnen iallafall haha. 
Har dock inte vart där sen jag var liten så det kan ju vara kul att åka dit och se det igen för så mycket kommer man inte ihåg sen sist haha. 
 
Men iallafall Jason somnade i bilen så han ligger nu i sängen och sover en stund, så jag och Joakim passar på att chilla på soffan en stund innan vi ska åka hem till mamma på middag och lämna Xzeena.
Mamma ska passa henne när vi är iväg, liiite panik över att lämna henne så länge, ända tills onsdag! 
Men jag vet att mamma kommer ta hand om henne och att hon kommer få sjut mycket motion för mamma är ju ute och går/springer helatiden haha.Så våran lille köttbulle hund kommer ju vara en riktigt hulk när vi kommer hem igen (hahaha). Men aa usch jag hatar att lämna henne så många dagar, var flera årsedan jag gjorde det sist... min lille plutt. 
 
 

Kommenterar gör du här!
Postat av: Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★

Roligt att åka på lite resa :)

2016-06-21 @ 13:36:13
URL: http://www.saramadeleine.se

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0