5 år med ... =)

 
Den 4 maj 2011 klockan 23:22:33 skrev jag mitt första inlägg på denna bloggen. 
Jag missade våran 5årsdag, illa är det! vem missar sin årsdag?! 
 
Iallafall, vi har gått igenom allt verkligen allt jag och min underbara blogg. Den har vart påväg uppåt flera gånger och den har fått mycket kärlek och mycket hat. Eller aa, det är väl jag som har fått det mesta kanske. Vi har även fått dom bästa sponsorerna och sist men inte minst så har vi absolut fått dom bästa läsarna. Jag har fått en hel del creed över min blogg igenom åren, men det var verkligen lite kaos i början av allt bloggande, bloggbråk hit och dit. Folk som kom fram och sa att dom läste min blogg, sedan dom som skrev hat saker till mig och you name it. Och jag har haft helt fantastiska läsare som har skickat fina medelanden och bilder, tack allisamms för allt. Denna blogg har gått från en "fjortisblogg" till en mammablogg, tänk er vilken skillnad. Måste erkänna att jag är mer omtyckt nu än då haha. 
 
Nu kör vi på fem år till, så får vi fira 10år nästa gång =)
 
 
Lite olika bilder från maj-11,12,13,14 & 15.
 
 

Kommenterar gör du här!
Postat av: mittbabbel.blogg.se

Grattis på fem årsdagen :)

Svar: Tack :D
Sandra Saandriiie Åhfelt

2016-05-18 @ 21:01:36
URL: http://mittbabbel.blogg.se/

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0