Dagen innan ...

 
Idag har jag och min underbara son umgåts, haft mor och son tid förutom dom få timmarna som han var på förskolan. Vi har lekt ute i solen och hälsat på moster som var hos våran fina granne på förfest, dom skulle in till Liseberg. Sedan så har vi lagat mat ihop, han hjälpte till och han dukade och vi satt och åt inne vid tvn. Det gör vi nästan aldrig när Joakim är hemma (hihi) för att jag inte vill att dom ska grisa i vardagsrummet haha,
 
Har även umgåtts med min mamma och vi hämtade Jason och åkte till mormor och fikade =)
 
Men iallafall, nu sover min bäbis sen några timmar tillbaka och jag har kollat lite serier och nu är det ex on the beach innan läggdags. Joakim är iväg med jobbet på något spännande så får se hur pigg han är imorgonbitti när han ska upp och jobba, om han inte har kommi hem än (!?) aa herregud han är inte 25 längre... haha 
 
Imorgon har vi en lång dag framför oss, jag och Jason ska hämta syrran så åker vi in till stan och ska köpa byxor, helst skor också men jag är så kräsen så jag hittar aldrig några skor. Så ska vi hämta Emma på jobbet, och sedan hämta ut våra SUMMERBURST band :D där ska vi hänga hela helgen! Weei =) ska bli kul att gå på detta, at göra något sånt här kul med min syster också för det har jag inte gjort på år och dar så det ska bli kul.
 
Men ja, nu ska jag njuta av lugnet tills att Joakim kommer hem =)! 
Puss och godnatt på er. 
 
 
 
 

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0