Kommer det tror ni?

Här sitter vi på balkongen och ska snart lägga lille Jason ♡ idag har vi jobbat och Jason har vart på förskolan. Sjukt jäkla varmt har det vart också. Höll på att avlida dom sista timmarna på jobbet. Det blåste ganska mycket men fram på dagen blev det sjukt varmt trots blåsten. 


☆ kladdkaka med nutella 👌☆ 

Annars har vi inte gjort jätte mycket idag. Vi har bakat lite och lagat mat, och lekt såklart. Sedan har vi mest chillat på balkongen och nu inväntar vi åskan, tror jag hör den en bit bort hihi :) och såg en blixt ⚡ också. 
Mitt favorit väder ✌ haha det är ju så mysigt! 


Kommenterar gör du här!
Postat av: mittbabbel.blogg.se

Var bor ni? :) Jag bor på västkusten och här har det åskat hela kvällen. Först nu det lugnat sig! Jag tycker det är mysigt på håll, men inte om det är jätte nära.

2016-05-31 @ 20:28:32
URL: http://mittbabbel.blogg.se/
Postat av: mittbabbel.blogg.se

Var bor ni? :) Jag bor på västkusten och här har det åskat hela kvällen. Först nu det lugnat sig! Jag tycker det är mysigt på håll, men inte om det är jätte nära.

2016-05-31 @ 20:28:43
URL: http://mittbabbel.blogg.se/

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0