Massa massa kul pågång!

Hihi vet ni vad jag ska göra om drygt en månad? JAG SKA PÅ SUMMERBURST!
Weeii, två dagar med min syster och massa andra. Kommer bli sååå kul! och massa massa dunk musik, weei!
 
Summerburst för mig och Joakim får åka på Sweden Rock! detta kommer bli en bra sommar, vi kommer ha fullt upp med massa kul nu framöver.
 
Först summerburst, sen fyller våran älskling 3år så då blir det kalas för honom, sedan åker Joakim till Sweden Rock och efter det jobbar vi lite, och sedan är det dags för en minisemester till Astrid Lindgrens värld med Jason och hans kusiner, samt deras föräldrar. Och sedan ska vi jobba lite till innan det är dags för husvagnsemester =)! Gud vad jag längtar till allt roligt, det förtjänar vi nu tycker ja. Efter förra årets och årets jobbiga händelser. Okej, jag får ju inte glömma att Kungälvs crusingen är snart med, det är ju Kungälvs största händelse och jag får äran att köra pappsens bil för han ska vara på bröllop så jag får även äran att hämta han sen och köra hem han haha =)! 
 
 
 

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0