Nytt i sovrummet

 
Jobbat, handlat, lagat mat och renbäddat i sängen. Jason har lagt sig och kollar på barnkanalen, antagligen kommer han att somna då han har tillbringat hela dagen på dagis. En dag kvar med jobb och dagis för oss sedan tar vi helg, och den startar vi med ett tandläkarbesök för Jason. Spännande! 
Sedan fortsätter vi hemma hos mamma, vi ska dit och grilla och sedan på lördag är det dags för Kungälvs bästa och typ ända folkfest, Kungälvs crusingen! =) ska bli kul. 
 
Jag ska antagligen köra pappsens bil om den går som den ska och om jag når pedalerna och sånt hahah! men det ska nog gå great! 
 
Nu ska jag fortsätta med min städning och sedan ska jag bara ta de lugnt framför tvn med Xzeena innan det är läggdags igen =) 
 
 
 
Ingen ASBRA bild, får ta mig i skinnet och börja att använda systemkameran mer :D 
 

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0