Och nu har den kommit!

När man drog upp rullgardinen imorse och såg att det var SOL och att det var ganska varmt ute var ju ett stort plus på denna dagen! Att man kände sig hyvsat pigg även om man inte kom i säng förens sent igår efter en jobbkväll. Kan inte lägga mig med en gång när jag kommer hem, då somnar jag ju aldrig! haha. 
 
Vi startade dagen med att gå ner till affären, alla blöjor var slut (!!) och där nere blev det familjemöte med syrran och morsan. Nu har vi även vart ute med Xzeenus och hunnit städa lite, så snart blir det duschen och sen väntar ännu en jobbkväll, skönt att det är fint väder ute då är de lite roligare att jobba. 
 
Här är min och J´s nya t-shirts som kom härromdagen på posten =) jag var bara tvungen att beställa dom! 
 
 

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0