Sommar

Denna helgen har det verkligen vart sommarväder! så gött att slippa det tråkiga regnvädret.
 
Jag har hunnit med en heldel, i fredags va jag ute med jobbet för att tacka av Nattis och sedan var jag i Kärna igår med Joakim och Jason, och våra syskon. Sedan åkte vi hem och gick till min morbror och körde dom till krogen, vi har varit ute hela helgen =) Idag har vi vart och hälsat på Jasons kusiner och vart med pappa i garaget en stund, nu har Joakim åkt för att fiska så jag och Jason ska la hitta på något, men vi vet inte vad bara... =) ska göra klart hans inbjudningskort iallafall för snart fyller han ju år =) 3 år!! :)
 
 

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0