Summerburst Göteborg

Denna helgen började med en stressig fredag, jag och Jason hämtade Carro så åkte vi ner till Göteborg och hämtade Emma ifrån jobbet. Efter att ha sprungit runt där så åkte vi till femman och shoppade lite kläder, och efter det åkte vi till Ullevi och hämtade ut summerburst banden. Jag hatar att köra bil i stan!! haha
Sedan åkte vi hem och gjorde oss iordning, Joakim kom hem och tog Jason och mamma körde hem mig till Emma för förfest och sedan körde pappa in oss till ullevi. 
 
Det var grymt bra! go musik och massa roligt folk. Efter allt hoppande hade vi alla sjukt ont i fötterna haha, och hungriga som vargar var vi också haha. Emmas syster hämtade oss, men eftersom att två personer inte ville avsluta kvällen så hoppade vi av på krogen i Kungälv, sjukt dött var det där, så jag och min syster gick hem.
 
Lördag, round två. Jag vaknade och var helt DÖD! jag är ju inte van vid sånt här haha. Så jag mös med min lilla familj i sängen och kollade på tv, Joakim och Jason gick upp och då somnade jag som en stock, sedan åkte dom så då ringde jag Carro, så vi åkte och köpte mat och hämtade folk. 
Sedan hem och gjorde oss iordning och hem till Emma på förfest nummer 2, och sedan in till Ullevi.
Men igår var det dock inte lika kul. Det började bra med idioter i kön in som skulle knuffas och gå före, så det blev ett jävla liv. En tjej blev så illa behandlad så hon grät! och dessa killar bara kollade på henne och skrattade, asså seriöst! ingen respekt alls.
Och det kändes absolut som om summerburst hade tagit sig vatten över huvudet för det var totalt kaos, folk överallt, tog la oss 1 1/2 timma att ens komma fram till baren, och i barområdet var det tillochmed köer ut till själva dansgolvet. Aa helt galet, jag fick typ panik över allt folk så vid halv tio slutade jag min kväll, ringde Joakim som vackert fick komma och hämta mig. Tråkigt men sant!
 
Hoppas att dom förbättrar detta tills nästa år, för det var inte okej! Det var inte alls kul med så mycket folk, usch! 
 
Men tack flickor och pojkar för denna helgen, den var grym fastän allt kaos haha =) 
 
 
 

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0