• Utvecklingssamtal för J ♡

Snart dags att göra sig iordning för att sedan gå bort till förskolan på utvecklingssamtal. Och medans jag och Joakim gör det så får Jason vara hemma med sin farbror och leka =)
 
Mitt/vårt första utvecklingssamtal någonsin, spännande! haha såna här saker som gör att man känner sig lite extra vuxen haha.. 
 
och vet ni, det är bara två dagar kvar till summerburst (!!) jag ska dit med min syster, och två tjejor till det kommer bli as kul! hoppas jag. Känns att jag är för "gammal" men det är jag ju verkligen inte haha! bara för att jag alltid har ett behov utav att jag måste känna mig som den perfekta mamman som bara är hemma med mitt barn helatiden, tror jag måste släppa på det behovet lite. Så vi kör två dagar på summerburst haha! 
 
 

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0