Bullbak och sisters kväll.

 
 
Herrejissjiss vad bullar vi har bakat idag, haha det blev sjukt många. Degen jäste över bunken och sedan fick jag baka ut sex stycken degar tror jag. Blev säkert över 100 st så vi har haft att göra ikväll. 
Och när vi var klara så kom min syster så fick det bli en sväng till affären och pizzerian, och Jason somnade som en stock i bilen. Min lilla bagare blev så trött! 
 
 
 
Jag och Carro har haft filmkväll med filmen Sisters. Helt sjuk film tror vi skrattade oss igenom hela filmen, så barnslig och rolig. Tror ALDRIG jag har vart på någon liknade fest den som dom har haha! 
En film ni måste se ! :P 
 
 
Nu ska jag ta mig en dusch och sedan gå och lägga mig med min älskade unge och hund, så får vi se när Joakim brakar in igenom dörren ikväll/natt. =) 
 
Hoppas ni har haft en grym dag! 
 
 
 
 

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0