Lördag

 
Hej på er. 
 
Jag kom hem ifrån jobbet för ca en timmesedan, jobbade halv dag idag skönt. 
7-10.45 ett perfekt jobbpass haha. Sedan fick jag hämtat min lillasyster och köra hem henne. Och nu ligger jag som en dö fisk i soffan med Jason och tittar på barnkanalen medans Joakim är iväg och lägger i båten och ska kolla tinorna. Spännande och se om dom har fått någon hummer. 
 
Ligger och funderar på vad man ska hitta på idag, Joakim ska iväg senare så jag och Jason ska hitta på något tänkte jag, men vad är frågan. Funderar på om jag ska baka med honom, bullar och sånt som är bra att ha hemma när det kommer gäster haha. Och han tycker ju att det är roligt att baka så det gör vi nog, och sedan har vi lördagsmys med film. 
 
 
 

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0