Trött som bara den.

 
Fy vilken seg dag, vädret suger grått och regnigt och jag är så fruktansvärt jäkla trött! 
Jason vaknade ca halv åtta så log vi och tittade på barnkanalen i sängen, var han mesen som jag har så svårt för, hans mesiga tillgjorda skratt. Jag vet att man inte ska vara elak emot någon men jag klarar verkligen inte av han.. Sen ville iallafall Jason gå upp och vi la oss i soffan och tittade på Robin Hood istället, tack och lov! 
Jag somnade till och vaknade några gånger medans han log brevid och tittade på tvn. 
Så fantasktiskt trött är jag idag så usch! 
 
 
 
Nu har vi iallafall ätit frukost och nästan tagit oss upp ur soffan! eller jag har nästan gjort det Jason är uppe och leker för fulla muggar haha. 
 
 

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0