Värst vad klockan går

 
 
 
Värst vad klockan går segt idag! Har hunnit med massa saker som att städa (ovanligt) duschat, vart ute med Xzeena, och tvättat. Och klockan är bara tre! 
Det är verkligen så segt att vara hemma i flera dagar. Men imorgon ska jag äntligen jobba lite, ska bli skönt. Jason ska till dagis och leka av sig också så det blir kul för honom. 
 
 
Idag kom mina nya 2UX träningsbyxor hem också! kalasbra, nu ska jag bara orka följa med min mamma och syster och träna igen, har legat på latsidan länge nu. Men det är för att jag är så sablans trött helatiden, vill bara sova men det kan man inte göra i denna familjen inte haha. 
 
Puss hej!

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0