☆ vecka 22 ☆

☆ vecka 22 ☆

I lördags gick jag in i vecka tjugotvå med lillebror, gud vad veckorna går fort! var inte alls längesedan jag skrev att jag gick in i vecka tjugoett ju. 
 
 
 
Lillebror kan rynka på ögonbrynen, hans ögonlock har utvecklats fast han har ögonen stängda fram tills iallafall vecka tjugoåtta. Han kan även sparka med benen och använda sina armar och händer. 
Min mage blir större och större och ja, jag känner mig verkligen gravid nu. 
Illamåendet är borta och det är så skönt, har inte mått illa på flera veckor nu! och det är en riktigt befrielse! 
Jag är dock tröttare än vanligt men det blir bättre fram på dagen. Kan ju även bero på att man aldrig får sova ordentligt i detta huset, Jason vaknar före sju även om vi är lediga! haha 
 
 Och där har ni mina små pojkar! Ni får gärna ge namntips för vi har ingen fantasi alls känns det som. Vill gärna att det ska passa till Jason, det ska vara åt det amricanska hållet. =)!
 
 
 
 

Kommenterar gör du här!
Postat av: erikasblogg.se

Vad roligt! Grattis till lillebror! Namn som jag tycker passar till Jason är Devin, Louie (min son heter det i andranamn), Colin, Jack. KRAM!

2016-10-18 @ 08:48:31
URL: http://erikasblogg.se/
Postat av: mittbabbel.blogg.se

För det första ett stort grattis till er alla! kul med en liten bebis.
Dante, Ian, Mason, James, Noah, det sista är mitt favorit namn på killar.

2016-10-19 @ 09:28:00
URL: http://mittbabbel.blogg.se/

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0