F r e d a g

 
 
Vi vaknade såklart tidigt idag på vår lediga dag, ca tjugo över sju hoppade vi upp. Eller vi log ju kvar i sängen en stund och kollade på morgon showen, måste säga att jag har något emot nästan varenda pogramledare där, jag vet inte varför men uuuh. Han som var idag ska ALLTID överdriva något fruktansvärt med hans skrattande, och det var inte trevligt att vakna till kände jag, uuh. Tona ner lite grabben! 
 
Sedan ville Jason gå upp efter en stund så då gjorde jag iordning frukost som vi åt framför Robin Hood i soffan, och sedan log vi och latade oss en stund till haha. Nu har jag fått fixat tvätten och städat undan litegran, mamma/mormor kommer ju på besök idag så då kan det ju vara hyvfsat fint när hon kommer haha.
 
Härligt med fredag idag med betyder fredagsmys på högsta nivå med mina älsklingar. Sedan blir det upp tidigt både imorgon och på söndag då jag ska jobba. Men det är ganska gött att jobba helgerna ändå för det är kortare dagar och lite lugnare =) och jag har faktiskt ett utav de bästa jobben, att få hjälpa människor varje dag för att dom ska ta sig igenom deras vardag det är ett bra jobb tycker jag! synd bara att lönerna inte är as bra! och att man ska behöva jobba ihjäl sig inom vården. Om dom kanske kan börja höja lönerna så att fler hade kunnat börja jobba inom vården så kanske vi vårdpersonal hade kunnat känna att vi inte sliter ut oss själva. 
 
 
 
Yäyä, Puss på er! hoppas ni får en awsome helg! 
 

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0