❄ F r o s t ❄

 
Jason studdsade upp samtidigt som sin kära far idag, sådär innan sju tillochmed. Visst är det härligt med sovmorgon? haha. 
Vi la oss på soffan och kollade först på barnkanalen och sedan fick det bli Frost, den var längesedan vi såg.
Jason var rädd för snömonstret som är med, haha "mamma, mamma jag är rääääddd". Han är för gullig! 
Nu ligger han och tittar på Rorri och jag ska ta tag i dom dagliga sysslorna, så himla roligt. 
 
Och sedan tänkte jag att vi ska gå ut med Xzeena så Jason får lite frisk luft för han har ju vart inne i två dagar pågrund av förkyldning, och jag tycker att man MÅSTE få komma ut och få lite frisk luft så han kan bli frisk snart.
 
Följ mig på instagram vettja =) Puss!
 
 

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0