Barnartiklar och inredning online.

 
Som ni säkert redan vet så älskar jag shopping, och jag älskar att shoppa till mina barn allt ifrån inredning till deras rum till andra fina och roliga barnartiklar. Kläder är också superkul! 
Ett problem som småbarnsmamma är att man inte alltid får den tiden man vill ha i affärerna om man har med sig barnen, vilket jag brukar ha då deras pappa jobbar på dagarna och jag är numera mammaledig. 
Lillebror har inte kommit än men han är beräknad att komma i februari så då lär jag inte komma ut och shoppa så mycket i affärerna. Tycker redan det kan vara lite jobbigt att ha med sig vår lilla tre åring när jag ska handla till honom eller handla överhuvudtaget. Han är ju inte alltid så samarbetsvillig om man säger så. 
 
Jag tycker ju verkligen att internet har räddat oss, speciellt oss småbarnsfamiljer som älskar att shoppa. Nu kan man sitta i lugn och ro, det är bara till att öppna upp dator, mobilen eller plattan och klicka sig in på en sida med tillexempel inredning och barnartiklar. När barnen sover kan man sitta i timmar och titta och matcha allt man vill köpa till dom och det är så bra, det hinner jag aldrig i affärerna då Jason vill ha det och det och han vill göra allt annat än att kolla på det jag vill. 
 
Sedan slipper man bråk om allt han vill ha som man inte ska köpa när man är ute, visst kan han sitta med vid datorn ibland och titta men då ser han inte vad som åker ned i varukorgen och inte åker ner. Så på så sätt så slipper jag skrik och bråk, och jag slipper även alla andra som gärna vill kolla ut en när man har ett skrikit barn med sig, dom som kanske inte förstår hur jobbigt det faktiskt är. Ibland kan man känna sig så hemsk som mamma och tänka att dom tänker elaka tankar om än för att man tillexempel inte köper allt det där som barnen vill ha, haha bara jag som tänker så? Jag tackar iallafall gudarna till att det går att shoppa på internet.  Sedan finns det fördelar med internet att man kan hitta massa med rabattkoder som man kan använda i webbutikerna, tillexempel hos Rabble.
 
Jag har beställt en heldel på internet tex en hylla till Jason med figurerna ifrån filmen bilar på och även ett par skor som han älskar. Det är två saker av två tusen saker som jag har handlat i lugn och ro på internet. 
 
 
Du kan hitta din Lekmer rabattkod på Rabble  och dom har dessutom frifrakt och upp till 70% rabatt redan nu, och du kan få 10% extra rabatt. 
 
 Inlägget är sponsrat

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0