Fototävling - ett bra avslut på sommaren.

Fototävling!

Jag vill avsluta sommaren med roliga sommarbilder !! Hur najs slut som helst!

Gör så här:

1. Skriv jag är med och länka till bilden du vill tävla med.
2. Du får gärna tipsa om tävlingen i din blogg, iochmed att jag drar 5 finalister som går vidare.
3. Skriv gärna ett roligt sommarminne till bilden också, (men inget måste)

De 5 finalisterna dras på fredag, sen hoppas jag på att ha en vinnare på söndag!

Kul om du är med!
Puss och kram


En rolig sommarbild ifrån mig:


Ifrån Kungälvscrusingen -11
Vi hade en rolig hel Dag/kväll/natt med massa fylla och massa roligt folk!

Sandra,Jag, Nattis & min älskling Sebbe.

SÅ ANMÄL ER NU!
Bilden + en länkning kommer att läggas ut på min facebooksida - Saandriiiee.
Så gilla den så missar du inget!


Kommenterar gör du här!
Postat av: ♔ ズ-ミ ボンミンジ[Jummi Von Minji] Official Blog ♔

härlig sommar bild :)

2011-09-07 @ 20:54:36
URL: http://jummivonminji.webblogg.se/
Postat av: Ebba

Sv-Sorry jag har inte tid, men nästa gång skulle jag vilja vara med! :)

Kram

2011-09-08 @ 20:02:55
URL: http://ebbakvarme.blogg.se/

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0