Lilleplutten

Då var vi i sjukstugan igen, Jason har varit sjuk i två dagar nu. Och han har nu även fått feber också. 
Min stackars lille kille, dessa baskelusker!! Jag och Joakim har klarat oss än så länge iallafall.
Joakim har fått vabba denna gången, igår och idag sedan får han vabba imorgon också för jag ska jobba.
Efter jobbet imorgon ska jag göra en annan rolig sak, jag ska fylla i min tatuering weeiho! =) 
 
Joakim fick lite egentid ikväll, kan förstå om han börjar att klättra på väggarna snart här hemma annars haha.
Så jag och Jason ska ligga och kolla på Bilar och sedan ska han få gå och lägga sig så hoppas vi på att han är pigg och kry imorgon =) 
 
 

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0