små puffar♡


Ögonen började nästan gå i kors på mig när jag satt och kollade på Gunde  (?) Svan programmet med Joakim. Tog en sista kisse stund med Xzeena och sedan gick vi och la oss. Är svin trött! Inte alltid lätt att vara ledig haha tur jag ska jobba en stund imorgon. 
Ska även springa lite ärenden innan jobbet. 

Men iallfall det finns inget bättre än att krypa ner i sängen, stänga av den (jäkla) tvn och bara soooova. Fast nu förtiden så har en liten lillebror börjat puffa lite extra på kvällarna när man ska sova, men det är ju mysigt. Så ligger storebror brevid i sängen också mysigt, har även storasyster (Xzeena) vid fötterna 💖 


Joakim och jag när vi var på hans fina kusins bröllop i somras :) dom skickade hem fina kort ifrån bröllopet som vi fick idag ♡ 💐💍

Nä nu ska jag sova puss på er. 



Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0