På fredag gäller det ...

på fredag gäller det .. ska tatuera mig .. huhu :) 
Underbart !
Fick ju det av världens bästa pojkvän i present i Söndags!
Ska skriva in min hunds namn på armen, rätt stort!
För jag ska såsmåning om fylla hela armen, så jäääävla HETT!

Den blir det på armen :) Fast större vill jag nog ha den.

Undra om den kommer göra ont ? haha nejdå älskar känslan!
Blir min 5:te tattoo nu ju thiihi :D
Sen ska jag fylla på med många mer, tatueringar är PORR!

Min ena:

Har inte kort på dom andra på datan, får fixa de.
Men två av dom är inget att skryta om, dom ska göras om.
Och den andra är en kompis tattoo ;P


Just de,

Jag håller även på att bli galen här "hemma" jag kan inte sova för jag kollade på film här härromdagen då de kröp en STOR spindel brevid mitt hvuud jag började lipa som en baarnrumpa jag är livrädd.
 Som ni har förstått så har jag min mamma & min syster flyttat till Lödöse hem till mammas pojkvänns hus.
 Ingen hit just nu pgv spindlar och så, men annars är det helt okej...
Och skratta inte! Jag är LIVRÄDD jag kommer att vara vaken hela natten!
Jag saknar verkligen Joakim jag vill till han nu!
Paanik!

Ska sätta mig och leta lägenhet, see yaa!
Puss!


Kommenterar gör du här!
Postat av: esra

igår var jag i skolan som vanligt.

planer för dagen?

2011-09-01 @ 06:59:14
URL: http://eessrraa.blogg.se/

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0