Gårdagens balader!

Jag jobbade till 18.00 typ sen hem och fixa sig så gick jag hem till Sandra där va Linda och alla :)
Sen åkte jag med Nattis och Carro till Västerlanda, massa skojsigt folk :)
Dansade en heldel haha.
Sen åkte vi hemåt och skulle ha efterfest men alla typ somnade ... inte okej! ;)
Vaknade från och till hela natten också, illa är döds trött nu.

Mitt mående just nu; Bakfull / Halvfull / Trött / Panik i kroppen (men vet dock inte varför)

"Jag ska aldrig mera dricka" Citat av Sandra Åhfelt imorse.
- Eeeey kan vi dricka öl eller? Senare på dagen haha.

Blivit en cider änsålänge och mer lär det inte blir inte okeej .. ;)

Tror jag har lite bilden ifrån igår som jag slänger in sedan!

Sry för att jag har vart dårlig på att svara på era kommentarer, ska bättre mig. LOVAR men dock inte idag :S haha.


(går inte att ladda upp bilder ?! :/)


Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0