Svar på frågorna

Vilka är dina favorit bloggar?? - Mina favorit bloggar är Kenza, Kissie & Alexandra/vafanskajagheta.
Hur många popcorn får du in i munnen på en gång? - Oj, bra fråga haha! Det vet jag inte får helt enkelt testa det någon gång ^^, så kan jag lägga upp en film på de haha
Tycker du om att baka? - Ja, de är skoj.
I så fall, vad för något ? - Kladdkakor och muffins ;)
Om inte, vad tycker du om att göra då c:? - Jag tycker om att, festa, shoppa & blogga :)
vf började du blogga? - För att jag tyckte att det verkade kul, så jag startade en blogg och det gick bra för mig så jag fortsatte.
mål med bloggen? - Mitt mål är att folk ska gilla min blogg och att den ska växa ^^,
favvo färg? - Dum fråga ;) ROOOSA !
var gör du om dina bilder? (: - Jag gör om mina bilder i Photoscape
Vad är det roligaste med att blogga och det tråkigaste? - Det roligaste är att få kommentarer av er söta läsare och att nå ut till folk som gillar det man gör. Det tråkigaste är att få elaka kommentarer och folk som ska leka "parfekta"
Hur länge har du bloggat? - Oj, länge. Denna bloggen har jag snart haft i ett år, men jag har även bloggat på devote (skit sida) där blev jag avstängd ! HAHA Så sammanlagt har jag bloggat i kanske 3 år.
Vad är ditt favoritplagg? - Underkläder ^^,
Ditt drömresmål är..? - Att åka till USA och stanna där ;)
Vad heter du i andra namn? - Jag heter Caroline i andranamn som min syster fick heta i första namn efter mig HAHA
vad hette din första pojkvän haha? - Jadu, den första  "riktiga" pojkvännen hette Johan
Varför börja du blogga - För att jag tycker att det är skoj.
Hur kom du på att du ville blogga ? - Jag tror jag såg Kissies blogg en gång för LÄNGESEDAN och då tyckte jag att det verkade skitskoj.
om du bara fick äta en maträtt under ett år, vilken skulle det vara? - Tacos tror jag ;)
Har du någon favoritfilm som du aldrig tröttnar på, trots att du sett den tusne ggr? - Oj, Green Street Hooligans &   Pearl Harbor ^^,
Vill du göra ett bloglovinbyte? -  Jag gör mer än gärna bloglovin byten med er alla ! Bara till att säga till :)
några planer inför helgen? - Ihelgen ska jag till min mamma och till hönö ^^,
någon favorit artist??? - Oj, många men Pitbull gör förbannat bra musik
Gör du designer till andra? - Ja, jag gör designer till andra bloggare, bara till att säga till :)
Favorit djur? - Hund, Pitbull / Amstaff / Bulldog m.m  inga små hundar thihi
Om du fick välja att spendera en hel dag med vem du vill, vem hade de varit då?  - Jowhanna, en "syster" för mig som gick bort för ca 2årsedan och jag hade gjort vad som helst för att få träffa henne igen.
- Vad för typ av bloggar vinner ditt intresse - Skvallerbloggar, Modebloggar och skönhetsbloggar :)
- Vilka kända bloggare gillar du? - Kissie, Kenza, Foki är ganska ball också. Och Alexandra.
- Vad är din största rädsla? - Att förlora någon man håller kär, eller att det ska komma massa spindlar och ormar nära mig haha
- Vem eller vilka står dig närmast?  - Min pojkvän och jag är väldigt nära, annars är det min syster, mamma & pappa. Och mina två bääästa vänner Jenny & Linda.
- Om du fick välja, vilket djur skulle du helst vilja vara då? - Hund :)
- Vad anser du om människor som vill skapa intriger/bråk hela tiden? Dvs drama queens? - Jag anser ingenting faktiskt för jag kan vara likadan, har vart och kommer alltid att vara en såkallad Dramaqueen. Men jag gillar inte när folk går FÖR långt men det.
bästa med sommaren? - Att alla fina amricanska bilar kommer fram och att man blir brun och fin och självklart alla festerna :)
Vad tycker du är roligast att läsa om i bloggar? - Smink, Mode, Skönhet, Skvaller m.m
Vad har du för slags trosor.på.dej.o.färgz?? Vad föredrar du??? O vilka ställninngar gilr du? - Jaja lovade ju att svara på allt, Svarta spets trosor HAHA och ställningar är blandat. Fast jag vet inte för jag är ju oskuld ;)
Vilka är dina favorit bloggar??
- Mina favorit bloggar är Kenza, Kissie & Alexandra/vafanskajagheta.
Hur många popcorn får du in i munnen på en gång?
- Oj, bra fråga haha! Det vet jag inte får helt enkelt testa det någon gång ^^,
så kan jag lägga upp en film på de haha

Tycker du om att baka?
- Ja, de är skoj.
I så fall, vad för något ? - Kladdkakor och muffins ;)
Om inte, vad tycker du om att göra då c:? - Jag tycker om att, festa, shoppa & blogga :)
vf började du blogga?
- För att jag tyckte att det verkade kul, så jag startade en blogg och det gick bra för mig så jag fortsatte.
mål med bloggen?
- Mitt mål är att folk ska gilla min blogg och att den ska växa ^^,
favvo färg?
- Dum fråga ;) ROOOSA !

var gör du om dina bilder? (:
- Jag gör om mina bilder i Photoscape
Vad är det roligaste med att blogga och det tråkigaste?
- Det roligaste är att få kommentarer av er söta läsare och att nå ut till folk som gillar det man gör. Det tråkigaste är att få elaka kommentarer och folk som ska leka "parfekta"

Hur länge har du bloggat?
-Oj, länge. Denna bloggen har jag snart haft i ett år, men jag har även bloggat på devote (skit sida) där blev jag avstängd ! HAHA Så sammanlagt har jag bloggat i kanske 3 år.
Vad är ditt favoritplagg?
- Underkläder ^^,

Ditt drömresmål är..?
- Att åka till USA och stanna där ;)

Vad heter du i andra namn?
- Jag heter Caroline i andranamn som min syster fick heta i första namn efter mig HAHA
vad hette din första pojkvän haha?
- Jadu, den första  "riktiga" pojkvännen hette Johan

Varför börja du blogga
- För att jag tycker att det är skoj.
Hur kom du på att du ville blogga ?
- Jag tror jag såg Kissies blogg en gång för LÄNGESEDAN och då tyckte jag att det verkade skitskoj.

om du bara fick äta en maträtt under ett år, vilken skulle det vara?
- Tacos tror jag ;)
Har du någon favoritfilm som du aldrig tröttnar på, trots att du sett den tusne ggr?
- Oj, Green Street Hooligans &   Pearl Harbor ^^,
Vill du göra ett bloglovinbyte?
-  Jag gör mer än gärna bloglovin byten med er alla ! Bara till att säga till :)

några planer inför helgen?
- Ihelgen ska jag till min mamma och till hönö ^^,
någon favorit artist???
- Oj, många men Pitbull gör förbannat bra musik

Gör du designer till andra?
- Ja, jag gör designer till andra bloggare, bara till att säga till :)

Favorit djur?
- Hund, Pitbull / Amstaff / Bulldog m.m  inga små hundar thihi
Om du fick välja att spendera en hel dag med vem du vill, vem hade de varit då?
- Jowhanna, en "syster" för mig som gick bort för
ca 2årsedan och jag hade gjort vad som helst för att få träffa henne igen.
Vad för typ av bloggar vinner ditt intresse
- Skvallerbloggar, Modebloggar och skönhetsbloggar :)
Vilka kända bloggare gillar du?
- Kissie, Kenza, Foki är ganska ball också. Och Alexandra.
Vad är din största rädsla?
- Att förlora någon man håller kär, eller att det ska komma massa spindlar och ormar nära mig haha
Vem eller vilka står dig närmast?
- Min pojkvän och jag är väldigt nära, annars är det min syster, mamma & pappa.
Och mina två bääästa vänner Jenny & Linda.
-Om du fick välja, vilket djur skulle du helst vilja vara då?
- Hund :)
Vad anser du om människor som vill skapa intriger/bråk hela tiden? Dvs drama queens?
- Jag anser ingenting faktiskt för jag kan vara likadan, har vart och kommer alltid att vara en såkallad Dramaqueen. Men jag gillar inte när folk går FÖR långt men det.
bästa med sommaren?
- Att alla fina amricanska bilar kommer fram och att man blir brun och fin och självklart alla festerna :)
Vad tycker du är roligast att läsa om i bloggar?
- Smink, Mode, Skönhet, Skvaller m.m
Vad har du för slags trosor.på.dej.o.färgz?? Vad föredrar du??? O vilka ställninngar gilr du?
- Jaja lovade ju att svara på allt, Svarta spets trosor HAHA och ställningar är blandat. Fast jag vet inte för jag är ju oskuld ;)

Kommenterar gör du här!
Postat av: NICOLE

Sv: nejdå! Vad händer i helgen? :)

2012-04-19 @ 21:17:43
URL: http://nnnnicolee.blogg.se/
Postat av: M O A

Har du fått en bra start på dagen? :)

KRAM

2012-04-23 @ 10:44:23
URL: http://moaahlgren.blogg.se/

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0