Dissa BB 2012




Jag måste faktiskt dissa BB lite för alla andra gör ju de ;) ! hahah !

Neh men vad är det för puckon som är med egentligen?
Den ända normala är ju faktiskt Camilla som man trodde skulle vara den "dumma silikon blondinen" men hon är ju awsome ! Henne diggar jag verkligen.
Och jag HATAR verkligen Hannah W eller va hon heter, jag va sååååååå nära att bara kräckas när jag såg henne komma in i huset, skunk!
Hon tror hon är AS snygg och fräsch men nej, hon är den äckligaste bruden jag någonsin sätt! Usch fyfan..
OCh veg bruden ifrån Göteborg, hittad på emotrappan i 5an huset? haha.
Jag svär det kommer bli kaos, är de inte de nu så kommer det bli.
Jag hoppas alla röstar ut Hannah W på stört!
Detta året kommer bli ett fjasko!


Kommenterar gör du här!
Postat av: emma

Godmorgon fina bloggare! Har en rolig liten tävling hos mig. Så kom gärna och ta en titt! För övrigt får ni ha en bra onsdag. Massa kramar till er! <3

2012-02-22 @ 10:24:14
URL: http://emmamanda.devote.se
Postat av: Anonym

Du är inte så fräsch heller!

2012-02-22 @ 10:37:04
Postat av: Nadja

Kollar inte på bb. =)

2012-02-22 @ 10:41:28
URL: http://nadjaslivliga.blogg.se/
Postat av: linda - en vimsig mamma

det är ju kaos och bråk dom vill ha!! det är ju dte tittarna vill se =) så tycker dom lyckats jävligt bra med att blanda sånna puckade männsikor i år =) haha kram

2012-02-22 @ 11:37:40
URL: http://holen666.blogg.se/

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0