Bloggdesigner: GRATIS!

Denna fina desigen fick Karolin kika in och se hela :)
 

Bilder till din header

Om du vill ha några ikoner i bloggen / i menyn

Hur du vill att din design ska se ut. Färger, mönster, text osv..

Glöm inte att skriva dina inloggningsuppgifter!

& för gudsskull glöm inte att skriva inloggning & lösen till din blogg. Annars blir det ingen design ;)

 

 


Kommenterar gör du här!
Postat av: Linda

Jag skulle nog vara intresserad av en bloggdesign :) Tänkte kolla om du kunde fixa till lite "småfel" som blivit på bloggen då jag var och pillade lite själv och skulle fixa nått. Min kompis brukade hjälpa mig med sånt och fixa design till mig men vi umgås inte längre så får försöka klara allt själv nu vilket inte går så bra. Har försökt leta på internet efter råd men förstår mig inte riktigt på det där :/

2012-11-13 @ 21:36:27
URL: http://lindaanyberg.blogg.se

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0