Beyonce smalare än mig?

 
HAHAHAH ! jag uttrycker mina åsikter hur fan jag vill! Så de så :) 
& nej jag är inte större än Beyonce. 
 
 
 
 

Kommenterar gör du här!
Postat av: Lisa

Sluta envisas med att du är smal! Du är ju för fan tjock! Ocj ditt svar kommer vara ett långfinger och en gammal bild som funnit på din blogg i alla tider! Sluta gömma dig bakom dessa bilder utan ta lite nya, visa att du är så bra form som du säger!

Svar: HAHAHAH! Nej jag är inte tjock! vart då? och hur ska du veta det som inte ens har träffat mig, du är bara en liten tuffing bakom en dataskärm, HAHAHA! snälla ... :) Japp kan ta nya bilder sedan så ska du allt få se! :)
Sandra Saandriiie Åhfelt

2012-09-04 @ 22:12:56

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0