Bakat sockerkaka / muffins

 
Tjenixen!
Nu har man mamma, syster och morbror vart hemma hos mig en stund :) trevlans!
Min morbror saknade Xzeena så mycket haha han har blivit kär i henne han också haha.
Dom åkte för en stundsedan så jag fick fnatt å bakade sockerkaka och muffins haha, så himla skoj va de inte alls typ. Hatar att vara ensam hemma varje kväll, så jääääääkla tråkigt!
Mamma fick iaf hjälpt mig att byta gardiner i vardagsrummet då vi fortfarande (pinsamt nog) hade julgardinerna uppe HAHAHAH ! Så underbart sega är vi, men det är vi de ;) haha!
En hjärtformad sockerkaka och hjärtformade muffins ;)
 
Just de, förut när jag satt på den SUPER tråkiga (roliga) lektionen så lutade jag mig bakåt på stolen för jag får så jäkla ont i ryggen om jag sitter rakt och stilla länge, aa men iaf så lutade jag mig så såg jag hur hela magen gungade till, den lille buuusen rörde sig så mycket thihi ^^, mysigt!
 

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0