Hemma igen

Hejsan mina sockertoppar!
Nu är jag äntligen hemma igen, så skönt! Men ändå inte, har inte saknat all snö och kyla iaf!
Men Xzeena har jag saknat sååå mycket. Vi kom hem igår kväll, hämtade Xzeena med engång och hon var så glad! Och jag var typ nervös över att träffa henne hahah ^^, kärlek. Sedan blev de mys hemma med Xzeena och Jocke. Inatt blev jag även dålig, fick ont i huvudet, hosta och frös som en gris! Fick krypa in till Jocke, men fyfan vad jag frös, HEJ FEBER?! är fortfarande hängig o trött,
så ska plugga lite psykiatri seda bädda ner mig och Xzeena framför tvn.
 
Här får ni lite bilder :)
Min bara min älskling på stranden!
En söt elefant! :)
Giraff ^^,
Den krokodilen klappade vi allt :P
Vid poolen vid vår lägenhet :)
våran altan
En vacker pudding, haha ;) haha!
Pia, Robert, Jocke, Mamma och Philippe
Min fina syster :)
Våran pool :)
utanför oss
Min mamma :)!
Där bodde vi :)
Solade med hela gänget ^^,
Sista middagen med gänget, på en otroligt fin resturang !
Första dagen vid stranden :) när vi hade kommit fram.
 
 
 
 

Kommenterar gör du här!
Postat av: Linda

jag kollar på pretty little liars, Vampier diaries , big bang theory, 90210, ska börja se sons och arachy. och sen kollar på massa andra :D

2013-02-10 @ 22:59:40
URL: http://www.nattstad.se/LindaLinnros

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0