Shopping dag,

Kom nyss hem ifrån en shoppingdag med min mamma och syster, skoj! Som förritiden hehe (:
Så himla glad att jag har dom, världens bästa mamma och syster. Har även världens bästa pappa :)
Vart på nya Klädkällaren här i stan och den va riktigt bra, kändes som "mini ullared" typ ^^, Så dit ska jag snart dra med min man ! Massa fina saker till hemmet :) & lite bebis saker.
Xzeena sover hos min syster inatt också så de är ganska tomt här hemma, saknar henne redan!
Hemskt att lämna bort henne, men det ska komma massa jobbargubbar till oss imorgon och man vet aldrig om dom är rädda eller har allergi så hon får vara där inatt :)
 
Från mormor (min mamma) och moster (min syster)
 
Bara tre månader kvar till världens finaste unge kommer till världen. och honom får jag med världens finaste pojkvän! Jag är så himla lycklig att jag träffade dig, du är den bästa som finns. Älskar dig otroligt mycket!
 Lyckligare tjej får ni fan leta efter
 

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0