Hundens dag

Gokväll, ^^,
Idag var det hundens dag i Kungälv på vår fina fästning här, massor med hundar!
Och jag så nog 100 söta valpar jag ville ha haha men jag har min Xzeena så de räcker ^^,
Träffade några man kände gjorde man också skoj skoj :) och Xzeena var så himla duktig så hon får 10p av mig idag i sitt uppförande, då hon har vart ganska osäker innan och inte gillat hundar, men idag gick det awsome!
Så ja funderar på att åka till fler sådana saker med henne :) hörde att det var något i stan snart som man skulle gå i tåg i stan och demostrera så elaka sverige inte förbjuder "kamphundar" och alla vet ju vilka raser som ingår där,
bl.a Pitbull/Amstaff som min lilla älskling är.
 
 
& sedan åkte vi hem till Joakims bror på fika i solen :) myys!
Och sedan träffade ja mamma och körde hennes cabbe en sväng, gött. Fast cabben tar vi inte ner än får bli liiite varmare innan ^^, haha.
 
Förra sommaren ^^,

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0